joi, 30 iunie 2016

Arta ceaiului

Dintotdeauna mi s-a parut ca oamenii se impart in doua tabere mari: iubitorii de ceai sau cei care prefera cafeaua. Fiind o cafegioaica de multa vreme si neinchipuindu-mi cum ar fi sa renunt la licoarea magica, credeam ca cele doua bauturi se exclud. In timp mi-am schimbat conceptia. Avand in jurul meu oameni care nu beau deloc cafea dar consuma in mod regulat ceaiuri, am inceput sa mai beau si eu o cana, doua si sa savurez si ceaiul.
Ice tea-ul este preferatul meu fiindca ma racoreste in zilele calde. Pot sa adaug cuburi de gheata sau sa-l prepar doar cu apa rece, sa-l fac mai dulce sau cu mai putin zahar. Vara aceasta am sa beau ceaiuri de la artaceaiului.ro Cranberry & Strawberry și Pina Colada in compania familiei si prietenilor. Poate am sa-mi cumpar un ceainic special si am sa incerc ceaiul negru afumat daca tot am nevoie de cofeina in fiecare zi.